Tuesday, March 1, 2011

~Purple Warna Lelaki Songsang???~

Selamat pagi semua..!!!
dan salam 1 auw..auw...auw..
hari ada 1 kelas je..rasa macam malas nak pergi..huhuhu..
lepas kelas nak pergi bandar Melaka kejap sebab nak buat kad atm bank islam yang baru...
ada ke tak boleh nak keluar duit??..kih3...
nak ikut???...jumpa disana okey???....huhuhu..

dah2....
malam tadi fiz baca majalah REMAJA...edisi 1 Mac...
sejak dua menjak ni fiz rajin pulak beli majalah remaja...sebab kenapa???
ada ruangan baru...hehehehehehe...
okayla...
baca punya baca jumpa yang dia kata warna purple adalah warna pilihan lelaki songsang...*pengsan*

menurut kajian luar negara, peribadi jejaka yang pilih warna ungu ni biasanya berbelah bagi dan melambangkan satu sifat yang bercampur baur.

Jadi munasabahlah warna ungu dikategorikan sebagai warna pilihan lelaki songsang. TETAPI ianya hanya kajian umum. Tidak semestinya lelaki yang suka warna ungu tu gay kan??..mana tau dia Bisex ker???..kah3..

hurmmm...fiz sangat risau ni...kenapa??
fiz suka kot warna purple...
macam mana ni???....
tak kan fiz pon macam kajian tu??...
nak call mak laa macam ni..kah3
tgok je laa blog fiz ni hah...tak ke ada campuran adunan purple di situ???
risau2....











Hafiz: merindui seseorang...!!!

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...