Free Backlink @ Budak Nakal Blogspot

Free Backlink @ Budak Nakal Blogspot: "
ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site


Hai all..hari ini koz ada berita baik untuk korang...Bagi sesiapa yang blognya memiliki trafik yang rendah korang harus mendengar apa yang koz ingin sampaikan.Dalam beberapa minggu ini,trafik blog budak nakal ini mengalami peningkatan trafik yang mendadak,boleh di kata 3X tinggi dari biasa...Jadi hari ini koz dengan rendah dirinya ingin berkongsi dengan korang cara mendapatkan trafik melalui backlink.



Backlink merupakan saluran lalu lintas untuk menghubungkan sesebuah blog dengan sesebuah blog lain.Fungsinya ia secara langsung akan memberi keuntungan dari semua pihak yang berkongsi backlink.Backlink adalah sebuah script link yang disusun dengan alamat sesuatu web atau blog yang dipasangkan ke dalam sesuatu status tertentu. Backlink juga memiliki manfaat untuk menaikkan page rank kita di dalam suatu mesin pencarian seperti Google, Yahoo, dan lain-lain.



Backlink juga boleh di gambarkan seperti jaringan internet yang memiliki jaringan labah-labah yang terbentuk oleh benang-benang yang di perbuat oleh labah-labah,semakin besar atau luas jaringan yang di bina,semakin banyak mangsa yang di prolehi.Begitu juga dengan backlink,semakin banyak cabang yang di perolehi,semakin banyak trafik yang boleh di kongsi.


Tak salah kalau korang mencuba kerana ia tidak membawa apa-apa kerugian , tetapi jika ia berjaya korang juga akan mendapat keuntungannya...Jika ingin megetahui sama ada web atau blog korang mendapat backlink korang boleh semak pada nuffnang analytic korang ,tak pun pada bahagian Stats blog korang.



Cara-cara untuk mendapatkan backlink korang hanya perlu klick pada button di bawah,ambil satu sahaja dan pilih warna yang korang berkenan.









' />













' />













' />





Di sini juga koz akan listkan URL web atau blog yang telah memiliki trafik...

Semoga Memiliki Trafik Yang Luar Biasa^ ^...

Sumber:

Budak Nakal Blogspot
"

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.