Monday, January 31, 2011

~Zizan Nin dan Pasangan berantakan?~

hai2...
lambat pulak fiz update hari ni kan..
sebab fiz penat sgt jaga mak ni...
bukan fiz merungut ea...
tapi kepenatan je...
tapi fiz gigihkan diri untuk u olsszz laaa..

dah2..
hari ni fiz nak cerita tentang zizan nin...bukan zizan raja lawak yaww???
katanya hari tu pergi ke mahkamah untuk mendapatkan nasihat kaunseling perkahwinan...
nak bercerai ke??..baru kahwin mac tahun lepas kan..
masih segar inai tu org kata kan...

kahwin pulak dengan pembaca berita tv9..
iaitu Fazilah Hani Harun...
harap2 tak ada apa2 ye??
yang gatal dgn zizan tu tak perlu nak doa bukan2..kih3








Hafiz: semua nak kahwin dgn 'public figure' kan??

4 comments:

  1. dia lak berantakk..!! mcm2 artis nie..

    Meh singgah: Aku Bwk Balik Jantan???!!

    ReplyDelete
  2. hah?? da kahwin?? hah?? da na cerai?? saya dua2 ta tahu tralalala xD hehe hope jgn la na cerai2 haishhh knape la suke sgt bercerai.. btw.. mak fiz sakit ape?? hope cpt sembuh la eah :D amin.

    New Entry "Kembar saya lain bapa ngn mak :O"

    ReplyDelete
  3. artis skrg ni, kawin cerai mcm trend plak. haish.

    ReplyDelete
  4. dh dpt isteri btudung, comey lak tu..aduh...

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...