Saturday, January 1, 2011

~Bloglist istimewa untuk Blogger Baru~

hah??..kan fiz dah cakap tadi petang yang fiz akan BW dan follow semula kan??
sedang jalan2 sambil makan buah epel...rupa2 nya kena tag..!!
fiz kena buat juga....
sebab dah kena tag kan??
lagipun memang fiz blogger baru sperti yang dicanang kat tajuk tu..kih3...
terasa terhatu sangat..
terima kasih cek wani wonek !!

baiklah tanpa membuang masa..
baca syarat2 nya di sini..
mudah je...
kata nak berjya kan??
tapi syarat yang UTAMA follower mesti bawah 300...
fiz punya masih layak lagi..kih3..

nak tau syarat lanjut??..tekan sini

fiz tag :

http://futbolcrazie.blogspot.com/

http://sarahabadan.blogspot.com/

http://era070789.blogspot.com/




Hafiz: maaf lambat sikit cek wani wonek..hehehehehehe

3 comments:

  1. xnk masuk bloglist aku ke? meh la jenguk.. hehe...

    ReplyDelete
  2. TQ sbb sudi buat. terasa dihargai bila tag ada respon. hehehe

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...