Saturday, December 25, 2010

~Pengganti Zizan & Erra dalam Teater Muzikal Tun Mahathir 2~




dah keagamaan kita pergi pula gossip semula..
cerita tentang pengganti Zizn dengan Erra...
tapi macam tak sesuai laa...
terutama yang ganti zizan tuh...
cuba teka sapa yang ganti mereka berdua tuh????
dah semestinya Ezany Nazarif dan Elly Mazlien....






bukan tu je..watak Misha Omar pon dah di ganti tau..
sebagai isteri mantan perdana menteri pada zaman beliau remaja yang mana watak zaman remaja dan dewasa..sebelum ni Erra yang jadi kan??

untuk menambak lemak berkrim dalam teater ni...pengarah tambah dua watak baru...

Sarimah Ibrahim - Sebagai susur atau pencerita
Datuk AC Mizal - Sebagai Aziz,, Rakan Tun Mahathir

nak tempah tiket??
baca bawah ni..

Teater muzikal yang turut mendapat kerjasama Istana Budaya, Persatuan Penulis Wanita Malaysia dan Akademi Seni Budaya dan Warisan Kebangsaan (Aswara) ini akan dipentaskan bermila 21 hingga 30 Januari 2011 di Panggung Sari, IB. Tiket-tiket dijual pada harga RM32, RM52, RM82, RM102, RM152 dan RM302. Ia boleh didapati dengan melayari www.ticket2u.biz.



ok..amacam??anda semua puas hati tak dengan pelakon baru ni???



Hafiz: teringin nak tengok..ada orang nak belanja tiket??hhehehehe

5 comments:

  1. wahh~~!!!
    semestinya dalam teater kali ni lagi menarik kann??
    lagi2 bile ade elly mazlin tu..
    best2.. :)

    ReplyDelete
  2. heshhh~~!!!
    semestinya minat u kat elly tu..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. TMTM mmg de best!! owh..watak siti hasmah ade 2org plak ek..hopefully yg ke 2 ni akn lbh best! hmm..cm nk pg tgk lg jek..

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...