Monday, December 13, 2010

~Music Award apakah??~

dalam diam..
shoutmix fiz berbunyi..kih3
dari cek lala ney ha...
tiba2 fiz d tag dapt award yg ke-3...
Music Award laa kali ni...
berbeza dr sblom ni..kih3

kategori: Artis Blog Terbaru Terbaik...kih3...gurau je sebenarnya,,



macam adam dan stacy kan??kih3

thankss yaww kat lala..huhuhu
tapi kena jawab soalan juga...kih3

1.Siapakah artis atau band yang anda minat??

mestilahh kakak fiz yg famous amos tuh...Siti Nurhaliza...tuh yg pling minat laa..tp banyak lg sebenarnya..ngeh3..

2. Lagu apa yg anda suka??

fiz suka byk lagu tapi ni antaranya laa ek??

-Siti Nurhaliza = Dialah Di Hati
-Anuar Zain = Ketulusan Hati
-Jaclyn Victor = Gemilang
-Rini AF = Mainan Jiwa

hah??tuh TOP 4 dalam carta fiz laa..kih3

3. Lagu yang anda selalu dengar minggu ni??

lagu OST Awan Dania 3..
letoopp..!!! lagu tuh kw nyah.!!kah3..
dari Adira ..lagu Ilusi..
rase mcm nk berjoget sklai..kih3..
ewah...ewah...

4. Berikan sebab anda suka artis atau band tersebut??

Kenapa ekk???..
sebb lagu dia senang menangkap di jiwa dan sedap bila d dengar..kan??kan??kan??~

5. Anda kaki botol??..eh salah..kaki karokey??

tak da lah kaki sangat kan..
bila hangout dengan kengkawan tuh ada laa..

6. Selalu beli CD or DVD original??

tak pernah pon sebab mak marah...
nanti mak bung cd tuh semua..
jadi dengar di radio je laa atau minta kawan lagu.kih3

7. Tag dekat sapa??

tatie

cik kedondong

wasabi

dwaty

sarah abadan




Hafiz: Terasa seperti penyayi pulak..kih3

1 comment:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...