Saturday, December 18, 2010

~kenapa fasha Sandha masih berlakon??~

malam2 ni kalau bercerita tentang artis seronok juga ek??
mengelakkan kebosanan kan??
korunk mesti suka kan??
nak cerita tentang apa ek??
tentang Fasha Sandha je ea??
terkentut2 dia ni kita sebut nama dia..kah3..
jangan marah ea akak Fasha...
fiz nak puji akak malam ni...
nak dengar tak??



wow...!!!


pung pang pung pang sekarang ni kan tak suka ngan dia kan??
semenjak kisah peribadi dia ni menusuk dalam diri kita kan???
tapi semakin terpampang juga muka dia depan tv laa dekat majalah laa dekat majlis2 laa...
meletup sana sini...
persoalan sekarang...kenapa penerbit masih jadikan Fasha Sandha ni berlakon dengan diaorang kan??
jawapannya adalah:

1.Fasha ni pandai bawa diri..letak je laa kat mana pon kan??...

2.Fasha sangat komited bila berlakon..kalau scene dia mula pukul 10 pagi..dalam pukul 9.30 da sampai...awal tak??

3.Dia juga buat kerja dan tahu apa yang dibuatnya..kan tak menyusahkan penerbit kan??..ni tak macam penukul dengan paku...sekali ketuk baru nak bergerak..kih3..

4.ni nak kata DIVA pon tak tau laa ek??..dia siap bawa jurusolek sendiri kalau jurusolek yang disediakan produksi tak sedap mata memandang kat mata dia..hah??amacam??mampu??kih3..


haaaa..ni laa sebab dia terus menjadi pilihan...bila masuk set..segala masalh peribadi harus di buang....ni kan tempat korunk cari makan kan??..arits tua or senior pon sama je...perangai tak elok memanjang je...

apa pendapat anda??nak sokong Fasha Sandha tak??hehehehe...




Hafiz: bawak tukang masak sendiri..perut sensitif..kih3

5 comments:

  1. fasha sanda? who?

    p/s : jgn marah eh, gurau2 je..hehe btw sy mmg x minat langsung kat dia.. :D

    ReplyDelete
  2. ~eh??npe nk mrh lak??kih3..~
    ~x kesah pon..~
    ~hak msing2 kan??kih3~

    ReplyDelete
  3. aha :D
    sy un ta mnt dy sgt .
    whoa . ehe :D

    ReplyDelete
  4. tak nak lngsung sokong.haha

    tapi dia memang pandai melakon kannn..

    ada bakat wpun penuh kontroversi.

    ReplyDelete
  5. ~yeah..!!..tau x pew..~
    ~dlm set lain n luar set lain pulok..kih3~
    ~drama !!!kih3~

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...