Thursday, December 2, 2010

~Kartun dan Permainan yang berunsur Freemason~

Hai adik-adik..suka tengok kartun tak??
Hai juga abang2,,akak2,,makcek,,pakcek dan orang kampong semua ....kih3..
suka main permainan dari kartun yang d tengok??
macam da trend kan,,bila ad cerita kartun mesti ada permainan dia sekali..
Freemason ni da lama wujud..tapi tak d sedari lagi masa tu
cerita kartun ni dulu2 masa tuan punya blog ni ha d bangku sekolah rendah kalau tak silap ye...
tapi cerita tu da tamat dan hilang entah kemana??tak da inisiatif nak sambung balik kot??kih3..teka je ni ha..
tapi nasib kartun tu dah tak wujud lagi dalam kekalutan tentang freemason..sebab kartun ni memang terang-terangan berunsur freemason....mesti semua tertanya-tanya kan??..dan Kartun serta Permainan yang berunsur Freemason adalah Yu-Gi-Oh!..pernah dengar tak??pernah tengok tak kartun tu??tentang seorang budak lelaki yang mendapat kuasa dari sebuah piramid yang ada mata untuk berlawan menggunakan berunsurkan raksasa??....pada siapa yan tak tau boleh lihat gambar di bawah ya...kalu nak tengok cerita nya,,cuba cari d You Tube ye..

jom sergah antara gambar yang di kenal pasti ni ea:


lantai yang di gunakan dalam cerita tersbut untuk berlawan tapi bezanya adalah warnaya kan??



Watak utama dalam cerita tu tapi adakah rambut tersebut turut mengandungi unsur freemason??



di alih bahasakan ke Arab/tulisan jawi



mata yang memberi kuasa kepada watak utama



cuba tengok betul2 gambar tu ye dan terdapat juga dalam bentuk permainan game



kerusi yang menjadi lambang kekuasaan


adakah lambang di dahi tersebut merupakan salah satu lambang freemason??


kekuasaan watak utama yang d dapati dari piramid bermata tersebut secara keseluruhan

jadi apakah perasaan anda??





Hafiz: Minat tengok kartun Power Rangers..!..yeah..!!~

9 comments:

  1. ish.. makin byk unsur2 tersembunyi freemason berjaya didedahkan..
    aritu ada terbaca pasal unsur freemason dalam band Dewa 19..
    adeyh.. dunia akhir zaman..

    ReplyDelete
  2. x tau la.. tp piramid terbalik bukan dihina kan ke?? bukan ape, kalo islam, alquran/jawi(iklan tv3) terbalik pon dah dikira hina...
    allahualam

    ReplyDelete
  3. post yg baik..time kasih sbb share.. aku pon tak pernah tersedar pape.. sbb tyme aku kecik2 dulu x la minat sgt, cume minat main kad ngan abg.. huhu... merapatkan hubungan lagi tu..

    ReplyDelete
  4. ~ha..tau tak pe kan??~
    ~ni pon tiba2 tringat zman skula dulu..kih3~
    ~cept siapkan diri..kih3~

    ReplyDelete
  5. salam,
    cerita ben10 pun banyak agenda yang tersembunyi..
    dah lama saya perhatikan..

    ReplyDelete
  6. ~cek MHI..yg kisah piramid terbalik tu x tau lax..kih3~
    ~sama2..ni pon sebb tringat je...huhu..memg tak minat tengok kartun ni pon..huhuhuhu.~
    ~dulu pon maein Jutaria je..kih3~

    ReplyDelete
  7. ~Ben10 tu pon 1 hal....~
    ~tp kanak2 ni bukn tau sgt pon tentg freemason ni,,,~

    ReplyDelete
  8. yugioh best woah..card game dia sronok main..kecik2 dlu aku slalu gak maen..

    tp yg aku paham dia kaitkan dgn mesir purba. firaun, dewa matahari (ra), piramid sume tu..bukan freemason..asal usul freemason bukan masa zmn firaun..

    Jejaka Terhangat: Sebenarnya, Budi Bahasa Bukanlah Budaya Kita..

    ReplyDelete
  9. ~mana lor org tau jejaka hot..org yg ckp...~
    ~tp kan ad ckit unsur2 tuh....~

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...