Sunday, December 19, 2010

~jealous sangat..!!~

hah??
jeles apa??
mungkin lambat update ni tapi fiz nak buat gax..
alaa jom laa baca sekejap ea??
ukey2..

ni tentang Hanis Zalikha dan Irine Nadia Marcello tuh laa...
makin meletop2 sekarang ni ha..
padahal tulis tentang personal life je kan??
mugkin diaorang......................eh..tak ada apa2lah..kih3..
sorang kluar Metro dan sorang lagi keluar Utusan Malaysia..
hah.!!..fiz keluar dekat New Straits Time pula nanti...kih3..layak ke??kih3
tak apa laa...tulis blog ni pon nak luangkan masa je..




kalau fiz nak kalahkan siapa ek??kih3



letup sangat..!!



Hafiz: semangat nak update selalu ni..kih3

7 comments:

  1. siries aku xknal hanis zalikha tu sape..
    beliau lg la tak kenal aku.. hehe..

    ReplyDelete
  2. ~solihin=aq pon x kenl sangat...kih3..n da sememangnya dye x kenl kw..kah3~

    ReplyDelete
  3. hanis tu mmg best.huhu..suka giler blog dier..mmg gmpak giler..haha

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...