Khamis Yang Cirit - Birit !!!

Salam 1 letup !
sepatutnya hari khamis editnya tapi aku penat gila...
demam pon belum kebah dah tambah cirit birit yang buat bontot aku yang mungil lagi mantap ni sakit..
aku tak tahu apa pesen perut aku hari ni..melampau tau...
dah cirit birit yang air je keluar..
pedih semacam je...aku rasa entri dah jadi entri kotor..muahahahaha...
korang kena tahu kesihatan aku jugak...hahahaha
bayangkan dah dekat 7 kali jugak sampai tadi aku membuang...ni pon aku rasa sakit perut lagi..hahaha
padahal aku makan tengahhari pukul 3 petang..tu pon sambil tengok Mara Clara...feveret wooo..
aku cuma makan maggi..lepas kelas maghrib tadi makan cendawan goreng.. tadi makan roti vanilla untuk makan ubat dan baru saja pukul 12 lebih makan nasi ayam..hahaha...tadi kawan bawak balik sebab ada baki  masa induction part 1 tadi..hahaha

tadi kelas broadcasting dah pilih ahli group dan tajuk pilihan..
lepas di undi group aku dapat short filem...
nak buat apa short film ni??..hahahahaha...
pemilihan group pon ada masalah tadi...
bayangkan ada 4 orang best fren budak laki kelas aku ni menangis sebab kena pecah...bapak sumpah geli doeh...aku yang pisah group dengan mas pon tak ada menagis bagai nak rak..
sebelum ni sibuk suruh kitaorang pecah...tapi aku dapat rasakan yang mereka semua ni ada agenda tersendiri..aku rasa macam dalam slot Samarinda TV3 pulak..hahaha...
sorry to say...korang buat aku hilang respect...
dan sekali lagi aku terpaksa ambil cik B dalam group aku..
aku harap dia berubah...
tapi dia kata next week dia dah tukar kelas untuk mencuba dalam masa seminggu...
kalau okey..dia sambung masuk kelas lain tapi kalau tak okey akan sambung dengan kiteorang semula...

aku dapat rasakan yang sem kali ini penuh dengan pelbagai dugaan..
watch out guys !

1 comment:

  1. bila tibe group work mmg prob cam tu la.. tu yg susah nyerr

    ReplyDelete

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.