Siti Nurhaliza Tercalon Dalam Intuned Music Awards 2011 bersama Lady Gaga !!!

Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni aku update awal..
sebab petang nanti ada kelas...
sebenarnya aku dah lama nampak anugerah ni dekat wall radio CTfm...
tapi tak tergerak hati nak bukak lagi..hu3..
tapi hari ni sebab bosan jadi aku bukak laa...

teruja aku wey..!!
Siti tercalon dalam beberapa anugerah....walaupun anugerah tu macam tipis je siti nak menang...
mana tak nya...tercalon dengan Lady Gaga, Adele, Shakira dan ramai lagi laa..
kecik je Siti dalam tu..hahaha..
tapi aku tetap bangga yang Siti setanding lawan dekat Anugerah yang besar macam tu...
menang atau kalah soal kedua...yang penting bakat Siti dipandang =)
amboi2..macam aku ni adik beradik Siti pulak...kah3

antara anugerah yang ada Siti bertanding adalah

- Favorite Artist/band
- Best Female Solo
- Best Album 2011
- Best MV 2011
- Best use of social media (fb/twitter)
- Sexiest Female Singer

dah tu je pencalonan dia...tapi lawan Siti memang bisa habis..tak kisah yang penting aku dah undi Siti..hahaha..
untuk kali pertama korang undi dekat website dia..untuk kali seterusnya..korang boleh undi dekat fb atau twitter...
satu hari boleh undi sekali je okey??
jadi teruskan undi Siti..kalau korang nak =)

pada sesiapa yang nak undi boleh pergi SINI

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.