Thursday, October 20, 2011

Filem Papa I Love You Tiru Filem Sekali Lagi...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
kadang2 bosan jugak tengok fb je tak habis2..
kadang2 macam kosong je tengok fb tu..kah3
jadi gatal laa tangan ni godeh2 you tube..

jumpa laa trailer untuk filem2 akan datang dan tahun depan...
jumpa pulak trailer filem Papa I Love You..yang Lisa Surihani dengan Mia Nasuha berlakon tu..
hero dia orang baru...

ramai kata yang filem Papa tu macam tiru Sekali Lagi..
tak banyak...sikit je yang fiz nampak macam sama...
jom cekitdot..


amacam??
sama ke tak sama fiz tetap nak tengok..
time tu fiz cuti sem...ada sesiapa nak teman nak tengok tak??? =(

1 comment:

  1. hero tu cm yg belakon dlm cite bini2ku gangster je.

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...