Sunday, August 14, 2011

Dikir Barat Lagu Sean Kingston - Beautiful Girls ...!!!

Salam 1 auw..auw..auw..
hari ni fiz nak tunjukkan satu video ni..
tak sengaje jumpa video ni..
godeh2 you tube tu...

video dikir barat ni fiz nak tunjukkan sebab sesuatu yang unik..
tak pernah dibayangkan fiz yang lagu tu boleh dibuat dikir barat kah3..
ramai jugak yang tak suka mungkin sebab asli atau nilai estetika dikir barat tu dah dicabul..wah..!!..giteww kan...kah3..
tapi ni mungkin suka2 je kot..jangan laa ambil serius sangat...

kalau tak silap fiz..ni dibuat masa PLKN..
=)

jom cekitdot...!




Hafiz: sorry laa ye kalau tak jelas...salah orang tu bukan fiz..kah3

1 comment:

  1. hahaha...comel!:)

    http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/08/meh-tengok-nama-korea-korang-ape.html

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...