Tuesday, August 23, 2011

Berus SimplySiti Mengandungi DNA Bulu Babi???

huarrggghhhh..!!!!
hari ni rasa macam nak demam,,flu,,sakit tekak dan badan lemah semacam je...
dugaan bulan puasa betul laa..
beberapa hari je lagi nak raya..
beberapa hari je lagi nak balik rumah..
beberapa je lagi nak siapkan esaimen...
sabar hafiz..!!!

okey...hari ni nak cerita pasal Siti lagi...
mesti ramai dah bosan kan???kah3
yelaaa..dah beberapa hari asyik cerita pasal Siti je kan??
yang minat macam fiz ni tak pe laa...
jangan marah ye??...
baca je laa...kih3

entri kali ni fiz nak cerita tentang produk dan berus Simplysiti yang katanya tidak halal..
ni blogger punya pasal sebab ada blogger yang hebohkan benda ni dekat blog pada 3 Ogos lepas..
masa tu hari jumaat...
hari sabtu dan ahad,,produk SimplySiti terus jatuh merundum..
wah..!!!..masalah besar ni..!!
sampai hati blogger ni...tak kesian ke dengan usahawan melayu yang baru nak up??

Siti dah buat kenyataan yang SEMUA produk Siti adalah HALAL ..!!!
JAKIM pon ada buat kenyataan tentang ni dan menyokong produk Siti ni..
jadi tak perlu risau okey??
semua boleh teruskan pakai....
tapi kak Siti tak boleh nak kurangkan harga sikit ke??..hehehehehehehe

dari kita sibuk burukkan orang lain..
baik kita semak balik produk yang kita pakai???..maksud fiz ,,apa korang pakai..hu3
HALAL ke kalau guna Maybelline NY,,Loreal Paris,,MAC,, Estee Lauder..dan macam2 lagi laa..
ada dapat pengesahan JAKIM tak??




Hafiz: SimplySiti sesuai dipakai untuk lelaki juga ye... =)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...