Sunday, July 31, 2011

Bola Membawa Kematian ...!!!

tu dia...
baru jumpa gambar ni....ni kiranya penutup untuk entri untuk hari ni kot??..kah3..
mcam dah tak lama je kan??..kih3
tak de laa..fiz pon 0n9 dekat runag tengok tv ni je...bateri dah habis,,,malas nak ambil charger

baiklah..
gambar ni fiz ambil dekat fb..fb sape??..tak sempat nak terjah..kah3..
jadi
fiz bukan nak ulas tentang kekalahan bola hari tu dan bukan jugak nak cakap tentnag fakta kesihatan sama ada bola membawa kebaikan atau kebrukan tapi nak tunjuk gambar yang agak pelik..kah3

cekitdot..
hebat tak??
gergasi punya...!!!

1 comment:

  1. hahaha.. gila besar bola tu. rajin dieorang buat gmbr yang bukan-bukan camtu. tp nice gak la.

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...