Monday, May 23, 2011

~Juara Akademi Fantasia 9 Sudah Ditentukan Oleh ASTRO...Siapa???~

HAH..!!..panas tak tajuk fiz pagi2 buta ni..
kih3...
walaupun tadi Mentor penuh dengan kejutan tapi nak update pasal AF9 jugak...
ni sebenarnya semalam patutnya tapi macam tak de mood pulak..
so kita layan je laa fiz nak cerita tentang AF9 ni...
mesti ramai yang cakap pandai je fiz buat andaian
fitnah semata-mata kan??
fiz pon dah pernah cerita tentang ni kan dulu??
lepas konsert ke 6 ..tentang imuniti tu..
tapi kali ni juara nya lain...siapa???
tengok print screen bawah ni....
cekitdot...

tekan dekat gambar tu untuk tumbesaran yang menyeluruh selepas minum susu Anmum..kih3

fiz bukan nak terangkan status yang kata FINA nyanyi tak sedap ke ape
tapi dekat komen tu ada seorang perempuan ckp macam mana proses penyingkiran
sehingga nak menjadikan yang HAZAMA juara AF9 kali ni...
tak tahulaa benda ni semua btol ke tak kan..
fiz ambil komen dia je...
kita tengok je laa "permainan" ni macam mana okey???
cakap panjang lebar kalau salah macam mana??..kih3


No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...