Wednesday, May 4, 2011

~Gay...Gambar Lucah...Binatang...Katy Perry...~

Hah..!!
ni entri kedua untuk malam ni..
malam ni tema agaknya katy Perry kot??...kih3..
ni semua tak dirancang okey??
jangan salah sangka pulak okey??
katy Perry tak bayar fiz pon promosi diri dia..kih3..
ni sedekah namanya...erk???...

kali ni apa kena mengena dengan 4 patah perkataan dari entri fiz ni??
entri ni seakan untuk 18SX pulak nanti..kah3..
tak pe...rakyat Malaysia sporting kan tentang isu2 sensitif ni..huhuhu

fiz rasa tak semua tahu tentang lagu Katy Perry yang bertajuk PEACOCK...
dalam radio pon tak ada keluar..
dalam media pon tak ada..kih3..
fiz pon tak ingat macam mana fiz boleh tahu lagu ni...

dari tajuk lagu tu semua mesti akan teringant akan tentang lagu binatang kan??
dalam melayu nya BINATANG MERAK... =)
tapi kali pertama tak berapa perasan lagu nya tentnag apa tapi kalau diamati lagu tu dengan semangat yang jitu mesti tahu makna sebenar lagu tu....
jom tengok video clip lagu ni...



kalau tak boleh bukak maksodnya anda belum cukup umur 18 tahun ye adik-adik...kih3
dalam video ni mengandungi unsur-unsur GAY yang sangat terang lagi bersuluh apatah lagi memanacar sinarnya...kah3...
siapa yang tak cukup iman tu mesti dah cair dah tengok video ni...kah3

untuk pengetahuan semua lagu ni tak ada music video khas macam lagu Katy Perry yang lain..
sebab tu ada music video HARAM ni hah...jangan ternaik nafsu tu sudah ea..!!..kih3

pada adik-adik yang ngidam nak tengok jugak dan dengar lagu PEACOCK ni boleh layan video yang lagi satu ni..hayati laa...pejamkan mata anda...kih3



hah..percaya tak abang cakap apa tadi???
kalau tak faham dan "pending" lagi tak tahu laa nak cakap macam mana...kih3

dan minggu lepas pergi ZOO Melaka..dan teringat dekat lagu ni...
kenapa??
bukan nampak Merak tapi disebakan lain..
apa nye??
semua tak sabar kan...
suka laa tu..kih3...
dan fiz persembahkan....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



HAH??
amacam??
nampak tak makna sebenar gambar tu??
kawan-kawan dah marah ambil gambar macam tu..
tapi ni hanya untuk hiburan saja...
dan motif sebenar adalah model dalam gambar tu...kih3 (statement cover =p )
dan ni bukan gambar lucah..kih3

Jadi,,kesimpulannya pandai Katy Perry buat lagu ni....
tapi ikut pandangan masing2 laa nak terima lagu ni nak terima ke tak..
dan disebabkan itu lagu ni tidak diputarkan secara meluas di media dan harap maklum =)





Hafiz: jadikan message alert pon okey kan lagu ni??..kih3~

4 comments:

  1. Hi, I do think this is a great web site. I stumbledupon it
    ;) I am going to return once again since
    I saved as a favorite it. Money and freedom is the greatest
    way to change, may you be rich and continue to
    help others.
    Feel free to visit my webpage ... golden virginia tobacco usa

    ReplyDelete
  2. Good day very nice site!! Guy .. Excellent .. Wonderful .
    . I'll bookmark your web site and take the feeds additionally? I am satisfied to seek out so many helpful info here within the publish, we want develop extra strategies in this regard, thanks for sharing. . . . . .
    Stop by my blog post : old holborn tabak

    ReplyDelete
  3. It's not my first time to pay a visit this web page, i am browsing this web page dailly and get fastidious facts from here daily.
    Feel free to surf my website ... amphora tobacco

    ReplyDelete
  4. Hello colleagues, its fantastic article concerning tutoringand fully
    explained, keep it up all the time.
    Check out my page : drum tobacco

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...