Thursday, May 26, 2011

~Datuk Siti Nurhaliza Anggota Askar Wataniah...!!!~

Salam 1 auw..auw..auw..semua..!!
lama dah tak dengar cerita tentang siti ni lepas dia cadang nak buat Konsert dekat UiTM dengan Indonesia tu kan...
lepas tu sekarang siti dah nak sertai askar wataniah pulak..dapat keizinan Datuk K lagi..
Datuk K tak nak join sekali ke???

tapi rasanye Datuk K tak layak sebab kerajaan nak bawah 35 Tahun..
nak yang muda2 je..kih3
tapi dalam 39 jam je...sekejap..tak lama..
bukan siti je...Jaclyn Victor pon jadi anggota askar wataniah...artis cina tak de ke??..barulaa 1 Malaysia kan??
mereka ni akan jalani latihan sebelum Ramadhan...
WAH..!!.padat laa jadual nanti kan..

kerajaan buat macam ni sebab nak bago motivasi dekat luar dan sempadan negara...
hurmmm..macam nak bagi semangat macam tu??..kih3




Hafiz; artis wannabe tak boleh???kih3

1 comment:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...