Monday, May 9, 2011

~Cheryl Samad Sudah Berkahwin..!!!~

Hari ni fiz mulaka entri dengan perkahwinan seorang artis atau selebriti..
siapa lagi kalau bukan Cheryl Samad...
kenal tak??
ke dah lupa???
alaaa...yang hist MuzikMuzik tu??
host AJL???..
ingat tak??
bagus kalau dah ingat...

tapi mesti ramai yang tak pasti kan??
betul ke dah kahwin??..
jawapan nye adalah betul..!!!
dia telah berkahwin dengan seorang muallaf yang bernama Ng Ping Ho,,38 tahun..
dan Cheryl pulak 30 tahun..setelah dibahagi,,darab,,tambah dan tolak...jumlah perbezaan umur mereka adalah 8 tahun..betul tak??..kih3..
umur tak penting..kalau hati dah takdir nak buat macam mana kan??

diaorang dah kahwin pada 30 April lepas..yang diadakan di Holliday Villa, Subang Jaya secara sederhana...
dan sebab kenapa perkahwinan ni tak dihebohkan adalah sebab Cheryl tak jemput media..
hal ni disebabkan pihak lelaki tak selesa..
yelaaa...suami cheryl kan berbangsa cina...
jadi mungkin tak suka riuh rendah macam dekat pasar malam bila kahwin..
ramai jugak rakan artis yang tak dijemputnya....
tak pe laaa..
hak masing nak jemput ke tak perkahwinan seseorang..dan sekarang semua dah tahu yang Cheryl dah jadi isteri orang yang sah..!!
dan katanya nanti akan diadakan resepsi untuk media dan peminat jugak..
tapi tak tahu lagi ye..



tu laa suami cheryl...dari gambar ni kita dapat agak yang cjeryl dah kenal lama dengan lelaki ni...nak tengok gambar lagi??..tunggu resepsi penuh nanti...kih3


Hafiz: perkawinan campur =)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...