Monday, April 11, 2011

~Miera Liyana Masih Seksi di ABPBH 2010???Buktinya???~

Selamat Petang dan Salam 1 auw...auw..auw..
huih..penat rasanya hari ni..
macam - macam kena buat...tinggal assingment yang terakhir untuk semester 2 ni hah..
tu yang besar yang kecik ada laa lagi satu dua kan...
tu tak pe laa..

rindu tak nak baca hot gossip dari blgo fiz ni??
kah3..okey..fiz perasan...
tak pe laaa....
hari ni fiz nak cerita tentang Mira Liyana lagi...
hari tu dekat makan malam Rafflesia kan??
kali ni dekat Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 pulak...

tak habis-habis nak menimbulkan kontroversi tau..
ramai orang kata dia ni pengganti Fasha Sandha...betul ke??..kih3
dulu dia tayang payudara tapi kali ni dia tayang belakang atau "bareback" yang dah hampir2 nak nampak lurah belakang pulak...
macam2....
tapi sekali imbas..bahagian tepi tu pon nampak jugak...kah3..
cuba tengok ney...

hah??..
nampak tak permainan dia??..kah3
yang buat baju ni Wan Huzairil jugak...
Mieara kata dia nak tema yang simple,,sleveless,,nak tutup depan.....akhirnya kadi laa baju mcm ni sampai pereka pon buat bukak belakang pulak..kah3

lepas tu ada orang kecoh pasal baju ni lagi...
dia kata..orang lain boleh dia tak boleh...dia kan masih remaja nak cuba semua benda baru..apa salahnya kan??

HELLO..!!..memang laa remaja nak cuba semua benda tapi ingat2 laa sikit yang awak tu ISLAM..pelik laa perempuan zaman sekarang ni..

lagi pelik adalah family atau lebih tepatnya,, mak dia tak kesah pon..
ok je baju merah tu??..tak ada pape pon??..

HAH..!!..apa pendapat anda semua pulak???








Hafiz: nak pakai seksi jugak laa..kah3

8 comments:

  1. sewek gak eh minah ni.... geram dgr alasan die. berlakon pun tak seberapa.

    ReplyDelete
  2. fadh: tahu tak pe...

    seri: sokong...!!!

    ReplyDelete
  3. xkenal la dia nih siapa
    artis baru ker?

    ReplyDelete
  4. haha.. asenyer sebab mak dia pun seksi jugak zaman muda2 dulu..so, mak dia pun rasa bangga tengok **TUTT* anak dia dipamerkan di khalayak ramai..

    bagi dia, **TUT*anak dia tu cantek kott. hehe, itulah kan, manusia

    ReplyDelete
  5. @srikandi cintamak dia pon seksi jugak...slalu pkai baju tak berelngan..cuba tgok meladi lepas2..kih3

    ReplyDelete
  6. hahaha... kalau dia nak pakai macam ni pon biarlah, kubur masing2... lagipon jgn la kaitkan orang tua nya.. orang tua nya lebih tau menjage anak2.. kalau nak kata pasal ugama... kalau ikot betol2.. agama islam pon tak galak kan kita berlakun.. disentuh oleh org bukan muhrim.. so seblom cakap tolong fkr dulu ye..:)

    ReplyDelete

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...