Monday, August 24, 2015

Rahsia Bulan Kelahiran

Salam 1 Aw Aw Aw
sebenarnya aku suka benda benda merepek macam ni. haha
aku suka baca apa makna bulan atau tarikh kelahiran.
kadang-kadang aku follow jugak horoskop
aku ada terbaca jugak yang katanya haram sebab kita macam mempercayai benda tu kan.
tapi untuk aku, aku suka baca je tapi tak delah nak percaya 100% macam apa kan. tak tahulah korang kan.













So, aku punya bulan 12. Kalau apa yang aku baca, semuanya macam betul. haha. Tapi bab buat lawak tu kurang sikitlah sebab aku ni bukan pandai sangat buat lawak. haha. Buat lawak sendiri ketawa sendiri. So korang punya macam mana?

Credit: FB Fizo Omar

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...