Teringat

Salam 1 Aw Aw Aw,
tetiba aku semangat nak update blog hari ni,
malam tadi test corporate communication (PR) dengan tadi pagi Media Law.
bertapa kelam kabutnya otak aku nak menghafal semua benda. hahaha.
memori dah lah berapa ratus MB je. hahaha

seperti biasa aku nak cakap pasal diri sendiri
sekarang ni aku addiction dengan lagu All of Me - John Legend.
lagu ni mengingatkan aku dengan kisah kisah percintaan dahulu kala. walaupun tak adalah kala sangat hahaha
sambil menaip ni pon pasang lagu ni barulah ada feel lebih sikit. 
jadi disebabkan itu, adalah aku stalk sikit FB bekas bekas yang ada. wahhhh. gaya macam ramai kan? padahal bukan ramai sangat pon. propa je lebih. disebabkan sikitlah membuatkan aku teringat. 
wah masing masing dah berbahagia dengan kekasih masing masing.
mula mula putus tu tak adalah meroyan sangat tapi after a few weeks tu barulah macam terasa sikit hati ni.
kadang kadang terfikir kenapa mudahnya orang memutuskan sesuatu hubungan dan mencari pengganti. 
bukan aku tak move on tapi akan ada certain time yang kau akan teringat dengan segala kisah silam kau.
betul tak?

hurmmm. entahlah. tak tahu nak kata apa. 
bye

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.