Segmen Terbaru : #TweetKejamUntukSelebriti

Salam 1 Aw Aw Aw
kali ini aku nak buat segmen khas untuk blog aku
nak hidupkan balik blog yang sendu ni ha. hahahaha
kesian kan?

kena faham, segmen ni aku bukan nak memalukan selebriti tu apa tau
kadang kadang apa yang korang update tweet kutuk macam macam bukan dia baca pon kan?
hahaha
jadi kali ni aku nak godeh godeh cari tweet kejam yang korang buat. yang korang kutuk tak hengat dunia tu. hahaha
bukanlah aku nak letak semua tapi mana yang menyengat lah.
baru lah umphhhh dan walaaaaaaaaaaaaaaaaaa sikit. hahaha
kejam tak aku? hahahaha

aku buat segmen yang baru ni berinspirasikan dari Jimmy Kimmel Show
nah tengok 


kelakar kan? kesian pon ada. hahaha
jadi aku nak buat juga tapi versi lain sikit
hahaha

so kalau aku rajin aku mula esok dan suka hati aku bila nak mula buat benda alah ni semua
hahaha
jadi siapa artis pertama yang kena?
kena tunggu okayyyyyyyy

ni aku siap buat poster khas untuk segemn ni tau
nampak tak bertapa gigihnya aku? hahaha


kalau korang nak guna hashtag di atas untuk sokongan pon tak apa
saje je aku guna hastag tu untuk nampak lah twitternya
tak gitu kak jah? hahaha

jage jage, ada yang memeghati. hahaha

chawwwwwwww :)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.