Hello Semua Hello 2014 Hello Artis !

Salam 1 Aw Aw Aw !
Hafiz Jauhari si artis perasan kembali lagi ! *ikut nada Tora datang lagi. hahaha*
dah lama tak update. rindunyaaaaaaaaaaaaaaa nak update blog
seriously. orang yang minat blog mesti akan ada perasaan macam ni.
tapi malangnya masa atau idea yang tak cukup
kesibukan aku mengalahkan DS Najib. hahaha

lepas final paper, aku berehat dekat rumah kakak aku dekat KL,
sempat habiskan duit masa cuti Thaipusam dengan anak sedara aku. hahaha
lepas tu baru balik kampung sekarang ni,
kerja sebagai bibik sepnuh masa.
kadang kadang aku suka sebab dapat masakkan untuk mak aku kadang kadang penat. hahaha
korang jangan kata aku tak ikhlas pulak. hahaha

dan baru hari ni aku nak update blog
hahaha. jangan kata aku dah tak minat ea? hahaha

sebelum aku terlupa
aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2014!
wahhhh. dah 2014. macam tak sangka. bulan lepas baru 2013. hahaha
aku tak tahu nak wish apa
nak azam apa
azam nak kurus tak pernah berjaya lagi.
azam yang aku lebih kental sikit pon dapatlah sikit dicapai pada tahun 2013. hahaha
sekarang ni aku masih recycle azam yang ada sebelum ni
hahaha


aku tak naklah komen pasal barang apa yang naik segala ni sebab ilmu aku pun cetek. hahaha
so, aku senyap jelah.
cukuplah blogger dalam Malaysia ni yang komen. hahaha

btw azam aku nak beli phone baru.
hahaha
 bukan sebab kehendak tapi keperluan okey.
ada adik beradik ramai pon kedekut. bila aku mintak senyap. simpanlah duit korang tu.
so aku terpaksa pakai duit kerajaan nanti. hahaha
tak sabar nak masuk sem baru. 

lagi satu, aku nak upload gambar dalam hard disk tapi hard disk tu kata kena format dulu baru boleh guna.
kejadah dia, habis tu aku nak guna segala lagu/gambar/dokumen dalam gambar tu macam mana kalau aku dah format?
so, apa jawapan pakar dari bidang berkaitan?
macam mana nak buat back up dulu baru format?
hurmmm

btw, I'm back people ! 
stay tune for the next entry :)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.