Wednesday, July 31, 2013

Lagu Baru Black 2013 - Takkan Terpisah (OST Jodoh Itu Milik Kita)

Salam 1 Aw Aw Aw
hari ni aku nak update satu lagu baru Black Mentor iaitu Takkan Terpisah
siap official video sekali tau.
aku suka lagu ni. rasa macam Kak Pah pulak komen komen orang nyanyi ni.
aku pon hebat nyanyi dalam bilik air je. hahaha


setakat ni lagu lagu Black tak ada yang mengecewakan aku
semuanya ok.
kalau korang perasan, video dekat atas ni macam video Adam Levine (Marron 5) kan?
betul tak?
ramai yang puji video dekat atas ni. Anjakan baru dalam MTV dekat Malaysia.
dan muka Black kenapa makin teruk ye?
sejak Mas Idayu tak bawak Black pergi Spa ni, menjadi jadi muka Black tau. hahaha

tapi ada jugak yang cakap lagu baru Black ni macam lagu Jepun


adalah sikit sejemput dua muzik dia yang sama,
liriknya lain sikit.
pada aku, rilekslah brader. apa pon enjoy !
:)

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...