Muka Artis di dalam Yearbook !

Salam 1 Aw Aw Aw,
walaupun aku penat hari ini, aku gigih update blog ni tau.
hari ni pergi Ayer Hitam beli bunga palsu untuk dihias pada hari raya.
aku tak nak ikut tapi sejak aku jadi penasihat gubahan bunga mak ni, aku asyik kena ikut je. hahaha
btw thanks untukummu farhan yang merungut tentang blog aku yang penuh dengan cerita personal je. hahaha
bila fikir balik dan tengok entri entri lepas, banyak betul masalah aku ek? hahaha
jadi maluuu pulak aku.
tapi niat aku berblog pon nak cerita pasal diri sendiri. kalau cerita pasal orang, lepas tu salah. tak ke jadi fitnah? tak halal duit aku dalam nuffnang tu nanti walaupun alahai ciputnya ada pon aduiiiii. hahaha
biar sikit tapi halal.
terima kasih di atas segala nasihat dan kata kata perangsang semangat dari ummu farhan dan semua orang yang gedik nak inbox dekat fb. hahaha. nak ngurat akulah tu.
sorry. i'm focus with my studying first ok? then baru kita cerita pasal cinta cintu ni .

sebab tu aku suka tulis dekat blog ni sebab ramai yang baik hati nak memotivasikan orang.
aku pon suka motivasi orang lain walaupun diri ni hampeh jugak kekadang. hahaha
tapi aku sedih jugak yang guna entri aku dalam blog ni untuk jatuhkan aku.
sibuk jaja cerita aku dekat semua orang tapi dah aku yang tulis dekat blog ni. tak kan nak salahkan mereka yang kurang minum ribena ni kan? hahaha 
tak kisahla. mana yang buruk pasal aku tu jadikan sempadan, yang baik pasal aku...urmmmm....ish malulah kan nak puji diri sendiri? korang fikirlah sendiri ! hahaha

actually aku nak cerita pasal benda lain sebenarnya,
mukadimah aku biasanya tak kan ada kena mengena dengan tajuk entri. hahaha
barulah korang fokus !

aku nak cerita pasal yearbook. yearbook ni macam majalah sekolah dekat sekolah menengah dulu tu.
aku pernah jadi AJK Laporan wey. hahaha
punyalah nak nama dan gambar terpampang sebagai ahli editor majalah. hahaha
nampak tak dari zaman sekolah lagi aku dah cari populariti? hahaha
aku jadi pengawas dulu pon konon nak jadi femes walaupun aku dah cukup tahu yang aku ni dah femes. gitchuuuu. gila hebat kan aku? #riak #takbuk #dilaknattuhan hahaha

yang atas ni gambar aku cedok dari insta Alep Idzwan. mintak ye nok? hahaha
sebab aku malas sangat nak snap sendiri.
atas ni gambar cover depan dan belakang.


ni abstract untuk research paper group aku.

dan macam macam lah dalam tu.
tapi cuma teruja nak tengok muka aku dalam yearbook tu. hahaha


ada 2 perkara yang agak aku kecewa sikit.
1. aku punyalah hot dan pakai baju sponsor segala, tapi gambarnya warna hitam putih. sedihnyaaaaa
2. twithandle aku salah. dekat apis tu patutnya ada 'H' iaitu hapis. lepas tu aku merungut dekat twitter dan team yearbook minta maaf. aku dah maafkan tapi terkilan sikit. hahaha

korang faham tak makna twithandle aku tu?
3 hari sebelum aku buat tweeter aku dah fikit tau. hahaha
aku pon baru buat je tapi tak ingat bila. hahaha
perkataan 'hamis' tu adalah bau busuk. hahaha
orang Johor selalu pakai untuk menggambarkan tahap kebusukan sesuatu macam bau kambing ke apa
teruk gila kan aku pilih nama? hahaha
sebenarnya aku ada tabiat yang aku ni pemalas mandi.hahaha
shhhhhh ! jangan bagitahu orang. hahaha
tapi bila aku dah mandi, 30 minit pon tak cukup. yelahh. kau nak sental bau badan kau tu dari hujung rambut sampai hujung kaki lagi. paling lama aku mandi 1 jam 30 min tu termasuk latihan vokal sekali.
hahaha
nyanyi segala lagu bagai sambil pasang dekat laptop. apa lagi? sesi karaoke lah kan? hahaha

tapi satu hari nanti aku kena tukar twithandle aku tu.
bila pandang 10 kali, tak senonoh aku punya twithandle tu. hahaha
tapi aku tak tahu bila masa yang sesuai lagi.

kalau quote yang tulis tu. aku baru pakai untuk sem 6 lepas.
kiranya kata kata perangsang untuk aku.
bila semua orang kata kau tak boleh buat dan kau tak layak, kau harus tampil kehadapan untuk buktikan yang mereka salah !
:)


ni pulak gambar ramai ramai satu kelas untuk dalam yearbook tu
cuba cari aku yang mana? hahaha
muka macam nak kena tampar kan? hahaha
aku tahu. hahaha.
tapi ada jugak yang nak gigit kan? tahan nafsu serakah tu. hahaha
photoshoot ni bertemakan Vintage Formal :)

tetiba rindu semua orang bila tengok gambar ni.
lepas ni semua orang akan masuk degree dengan pilihan masing masing.
mas dan tikah ambil publishing dan aku broadcasting.
cita cita comes first than anything right?

lepas ni korang (1 kelas) dah masuk degree, tolong jangan awak perangai diploma yang tak semenggah tu.
enough is enough
please act professional.
berubahlah untuk kebaikan.
kehidupan dan pelajaran pon semakin susah.
goodluck guys !

itu sahaja untuk bingkisan Majalah 3 malam ni.
hahaha.
Pip Pip ! :)


No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.