Saturday, July 21, 2012

Artis Tak Percaya !!!

Salam 1 Letup !
hari aku dah balik rumah ku di kota tinggi..
rasa macam setahun tak balik, padahal baru 2 bulan je..
biasalaa aku sstudy dekat melaka aka London tu yang jarang balik..
jauh wey, bayangkan aku gerak dari rumah sewa pukul 8 pagi dan sampai di kota tinggi pukul 2 petang..
sapa cakap johor dengan melaka tu dekat??...sini aku cili boh kan mulutnya...hahahaha
lagi satu sebab aku balik adalah semua housemate aku balik rumah masing2..
yang balik Perlis pon ada tau...
rumah sewa aku tu dah laa hujung pelusuk..tak nampak dek orang..hahahaha
takut pulak aku nak duduk sorang2.. =P

beg balik tadi aku cuma bawak barang makeup, sijil, seluar sukan untuk solat terawih...hahahaha dan laptop sahajo !
tapi beg punya besar...aku tak ada beg kecil..
ada sesiapa yang nak sedekah? ...hahahaha
hari ahad petang aku dah balik melaka semula,
kerja office menumpuk menunggu aku..
masa dah suntuk..
masa dah kedekut..
masa dah jadi dinar emas Arab Saudi..hahahaha

ni mak aku dah bising..
"pis, dari kau sibuk main tenet tu, lebih baik kau pergi mengaji lagi bagus"
ermm tenet tu = internet ye..biasalaa remaja tua punya sebutan...hahahaha
aku pon menjawab
"mana ada mak, adik buat esaimen laa..broadband dekat melaka tu slow sangat.."
padahal bukak fb..hahahaaha
aku tahu aku berdosa tapi kalau aku tak cakap macam tu makin melarat aku kena marah..
maafkan saya =)

dah2..esok aku kena bangun sahur awal,
sebab kena masak lauk untuk sahur..
hurmmm..balik rumah ni tak ada hak eksklusif nak jadi bos...hahaha
kepada sesiapa yang nak jadi Maid boleh bagi tahu aku ea..
harga boleh negotiate..cewah ! ...hahhahahaaha

actually, aku masih tak percaya yang esok dah puasa..
dah puasa wey !
aku tak tipu..
aku macam tak bersedia sangat tahun ni..
memanglaa tak kena pakai uniform tentera
tapi entahlaa..
aku macam kurang selesa nak puasa esok...mungkin tanda2 period??..hahahahaha
apa apa pon..
saya selaku artis underground mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan pada esok hari !!! Buatlaa pahala semana yang mungkin okies =)

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...