Friday, May 18, 2012

Patutlaa Gagal !!!

Salam 1 auw...auw..auw...
hari ni cuti kerja..macam biasa..
dan macam biasa jugak aku tidur sampai tengahari..hahahaha..
seminggu sekali je pon..jangan laa pandang serong kat aku..hahahaha
tengahari masak kari ayam..disebabkan dah lama tak masak, macam rasa ayam masak lemak pulak...hahahaha
sedih betul...tapi nasib ayah aku makan ayam sampai 5 ketul walaupun kurang masin..hahahaha
dah lama tinggalkan dapur, macam tu laa jadinya..ngeee~

baiklah..tanpa membuang masa, aku nak tunjuk satu gambar ni..
macam biasa laa jumpa dekat fb..hahahaha
tengok dulu...



dah??..pening an??..hahahahahaha..
aku pon tak faham sebenarnya..
cuba korang tolong kirakan...

kalau macam gini..patutlaa math mode aku dapat C dan add math aku dapat...ermmm....ermmm...ermmm...biarlah rahsia..hahahaha..yang penting lulus..malu aku nak tulis..
hodoh benar kalau entri ni aku tulis apa yang aku dapat...tapi kalau aku tulis dari tadi mesti korang tak payah nak baca ayat merepek ni kan??....hahahahaha
senang cakap, aku punya subjek KIRA - KIRA ni memang kelaut china selatan yang berombak kuat membelah samudera..hahahaha

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...