Wednesday, May 16, 2012

TELUR Anda Bentuk Apa???

Salam 1 auw...auw...auw...
dan salam perut kenyang..hahahaha...
balik kerja masak maggi kari...nak masak satu ke dua ek??...di atas nafsu syeton nerajim..aku buat dua bungkus...hahahaha..takut tak cukup kononnya tapi..baki banyak..hahahahahaha...
tamak betul...hahaha
cakap pasal megi..mesti letak telur kan??..adakah telur jantan??..uhuiii...seksi maksudnya,,,hahahaha...
maksudnya 2 biji telur dalam megi tu...*edit ayat Johan dalam JOHARA pagi era..hahahaha*

gambar ni dah lama aku jumpa dekat fb..
tapi baru hari ni aku ada niat suci nak kongsikan yang belum tengok..
aku teringin nak buat tapi belum tiba masanya..huhuhu
sibuk kerja..
belek telur lain je laa...hahahaha..
ish2..entri lucah pulak blog aku ni..maaf ye pada yang bawah 18 tahun tu...hahahaha

jom kita tengok telur yang unik..



comel kan???
sejuk mata memandang..hahaha
korang cuba laa =)

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...