Monday, April 30, 2012

Berbaloi Ke Tidak ...???

Salam 1 auw...auw...auw...
aku pon tak tahu nak cakap apa..
tapi dari apa nak cakap nya..diet aku hari ni musnah..
hari yang musnah...dan segala - galanya yang musnah...hahaha

1. Bus tak ada masa nak pergi kerja, teksi asyik penuh je..dan akhirnya dapat naik teksi...
2. Dah gerak lambat, jadinya kedatangan warna merah laa jawabnya,,,masuk ni, dah kali kedua merah..merah betul hati aku...hahaha
3. Kena marah dengan customer sebab aku salah letak harga...malu wey..aku rasa macam nak pengsan je...hahaha..muka tak usah cakap laa..aku dah macam pakai pemerah pipi SimplySiti..hahaha
4. Masa nak tutup kedai, mangga hilang pulak..menjajau cari ..sampai tertonggeng dan menonggeng cari..tak jumpa...dan bagaimana boleh mangga??..biarlah rahsia...
4. Kaki melecet...aduhai..kaki aku ni lemah betul laa...banyak bergerak sangat kot..yelaaa..selalu mengangkang dekat rumah je kan??..hahaha...

tapi kejadian ni semua di akhiri dengan senyuman..kenapa??
sekali balik rumah,,,ada sate, sardin ikan,sardin sotong, air oren..fulamak..!!!
Sate dengan sardin ikan aku tak sempat nak habiskan..perut penuh..
model spender macam aku tak boleh makan banyak..hahahaha
maluu anak dara baca entri aku ni..hahaha
dah2..aku nak cerita benda lain sebenarnya...
tapi lain kali laa...

jangan marah ye sebab aku update entri murahan lorong haji ali ni ea??.hahahahaha
pesanan kahs dibawakan khas oleh Majalah MANGGA dan sokongan Ambiga...hahahahaha
=)

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...