Wednesday, April 18, 2012

Only In Malaysia ada Greyson Chance Bercakap Bahasa Malaysia ...!!!

Salam 1 auw....auw...auw..
mata dah tak boleh nak bukak ni..
tersengguk - sengguk...
aku memang malas gila nak update blog malam ni tapi disebabkan aku terjumpa satu video..
aku teringin nak tunjuk dekat korang..hahahana
ni bukan klip 3gp atau video lucah...hahaha
ni video halal punya..
untuk lapisan masyarakat..
hahahahaha..

video ni tentang perkara yang cuma ada dekat malaysia je ada..
negara lain tak ada..
aku ingat video biasa je..
komen dekat u tube tu pon aku tak baca...
rupa2 nya...
terselit Greyson Chance wey....aku nak buat rambut macam dia laa..hahahaha
dia sebut antara makanan yang femes dekat malaysia ni..
comel je..hahahaha
kalau korang tak percaya..
tengok video bawah ni =)


PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...