Monday, April 2, 2012

Hentikan Makan TUTTI FRUITTI - Ustaz Azhar Idrus


Salam 1 auw...auw...auw...
terkejut jugak apa yang aku tengok apa yang aku baca dan tengok..
aku tak pernah makan TUTTI FRUITTI (TF) selama aku hidup..cewahh..macam dah lama sangat je TF ni dekat Malaysia...hahaha
eh..korang percaya tak aku tak pernah makan??
percayalah cakap aku ni hah..

teringin jugak nak makan...tapi ada sebab aku tak makan lagi..
1ST: payah nak cari...kalau dekat KL tu bersepah...aku dah laa bukan kaki jalan2..aku kaki duduk rumah je...hahahaha..macam anak dara pingitan tak aku??..ada sesiapa nak sunting aku tak??...*blushing*

2ND: MAHAL bukan kemain TF ni hah..aku fikir sejuta kali nak beli...hahahaha..dengan kondisi kewangan aku yang hanyut ni..tak mampu nak beli...kalau nak rasa pon mestilah beli banyak2 sikit kan??..buat kenangan..kah3

tapi tadi aku godeh2 fb..
jumpa laa plak print screen dari Ustaz Azhar Idrus punya page..
nah..



dah baca??
UAI kata suruh hentikan buat sementara waktu...
hurmm...makin teringin aku nak dibuatnya...
Syeton nerajim yang hasut aku..hurmmmm...

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...