Monday, March 12, 2012

Asyik Gay Disalahkan, Lesbian ???

Salam 1 auw ...auw...auw...
isu LGBT sekrang ni semakin hebat..hahaha
aku pon teringin nak sibuk komen jugak..haaha
baru laa nampak menyibuk sikit...
baru laa nampak rakyat prihatin..hahaha

isu ni sampai keluar muka depan Mingguan Malaysia woo...
hebat jugak..
punya besar dia tulis word gay dekat depan...
sentap !!

kenapa orang nak kecoh pasal gay saja??
kenapa nak tekankan dekat gay je??
kenapa nak fokuskan dekat gay je??
kenapa tak secara menyeluruh..
aku sebagai kaum lelaki, asyik kaum lelaki je kena hentam...
perempuan??...

diaorang kata gay payah nak kenal..
abes tu lesbian senang laa.??
hurmmm

aku nak tekan kan dekat sini bukan aku menyokong benda haram ni tapi aku cuma cakap biar mengutuk tu mengutuk KESELURUHAN...

kenapa kalau laki tu lembut sikit je kata gay??
kenapa kalau lelaki tu berjalan suka pegang tangan dikatakan gay???
kenapa kalau lelaki bergambar berdua je dikatakan gay??
kenapa kalau lelaki berdua act lain sikit dikatakan gay??
kenapa lelaki pakai pink dikatakan gay??
kenapa lelaki muka jambu dikatakan gay??
kenapa lelaki badan ketak2 dikatakan gay??

kenapa kalau perempuan buat benda tu semua orang tak pandang serong ek??
kenapa perempuan badan ketak2 tak dikatakan lesbian??
kenapa perempuan pakai baju biru tak dikatakan lesbian??
kenapa perempuan jalan pegang tangan tak dikatakan lesbian??

persoalan ni yang aku tak faham sampai sekarang..
aku pelik dengan rakyat malaysia ni..
boleh tak ada orang jawab soalan ni??

hari tu aku ada dengar ceramah selamat tinggal dunia LGBT...
aku dengar dah nak hujung2 ..hahaha
ada keje nak buat kan...

ada dua quotes yang aku suka..

1. kan ada orang yang LGBT ni nabi tak mengaku umat kan??..maksudnya murtad kan??..tapi ustaz tu cakap LGBT ni tak murtad tapi berdosa besar...dan siapa kita nak menuduh orang lain murtad * lebih kurang macam tu laa ayat tu...aku tak ingat sangat..*

2. siapa yang LGBT tapi masih bersolat tu..teruskan solat tu dan jangan berhenti...solat tu jadi pendinding..sekurang2 kurangnya kita masih ingat tuhan..*lebih kurang macam tu laa ayatnya..aku pon dah tak ingat sangat..hahaha*

ntah laa...
isu ni tak berhenti sampai bila..
aku tak tahu nak cakap apa2..
apa yang penting aku GAY...!!... =)
*GAY ada dua maksud..1. Homoseks 2. Gembira ...jadi aku yang gembira tu...gembira pijak di bumi ini... =) *

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...