Sunday, January 8, 2012

Persahabatan Di Hujung Tanduk ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw...
semalam ada photocamp..
nanti aku dah balik rumah cuti hari raya cina aku upload..
agak2 terlambat ke??
tak kisah..
yang penting aku punya gambar...kah3
disebabkan semalam 16 jam bergambar..
aku tak sempat nak hapdate blog..
tapi aku dah bagi tahu kan??
dan aku cakap kemungkinan kecil aku tak hapdate hari ni kan???
tapi di sebabkan terlajak tidur sudah...pukul 12.30 baru bangun...
pecah rekod selama 19 tahun aku hidup wey....terbaikkkkk!!..kah3
jadi terlepas laa nak pergi induction..hahahaha
tak pe..sem depan ada lagi...dah senior sikit..part 5 nanti..kah3

hah..!..cakap pasal tajuk entri kali ni..
aku bergaduh wey....
bukan gaduh tumbuk2 tu...aku nak tumbuk orang???...tumbuk anak patung je yang aku mampu..kah3
dua hari lepas salah seorang kawan rapat aku...laki okey...ada 3 orang kawan rapat dan 3 kawan baik ..semua laki...seorang dari kawan rapat aku merajuk di sebabkan mulut aku yang tak ada insurans ni hah....hari tu pulak mood dia memang tak baik...
aku mana laa tahu....aku nak gurau je seperti biasa dan aku selalu jugak gurau guna perkataan yang sama tapi mungkin dia bad mood dan aku menambah bad mood dia tu...
mula2 tu aku tak tahu dia merajuk sebab aku...
tapi sebab banyak kali dia mengelak dengan aku dan tak bertefur sapa dan tak bercakap langsung,,ni mesti dia tersinggung dengan gurau aku tu...

hurmmmm...
terlajak kereta boleh reverse,,terlajak kata??..badan binasa...
yang aku pelik,,selalu gurau dengan guna perkataan sama dia tak ada pape pon...
tapi hari tu dia sensitif sangat kot..nak buat macam mana kan...

tiba2 aku teringat dengan kisah aku...
orang selalu gurau dengan menggunakan kelemahan aku...
dulu memang sedih...tapi kelemahan aku dia orang suka buat bahan gurau...aku terima je...
penat tau nak bersedih je hari2...hurmm

masuk hari ni dah 3 hari dia tak bercakap dengan aku..
sekarang ni aku nak minta maaf dengan dia...tapi belum cukup kuat...padahal aku yang buat salah....salah ke??..boleh dikatakan salah laa jugak..hu3
semakin rapat kita dengan seseorang tu semakin tinggi ego kita untuk tidak berkata 'maaf'..betul tak??..sebab kita malu...sebab maruah kita tercalar...sebab macam2 sebab laa...
hurmmm...

nak kumpul semangat nak mintak maaf ni...
nak pakai make up tebal2..kah3..
skrip dah siap...
tapi takut lupa bila dah jumpa dengan dia..kah3

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...