Artis Minta Maaf !!!

Salam 1 Aw Aw Aw !
hari ni aku nak minta maaf kepada semua
yang pernah inbox aku.
hahahaha. rupanya banyak yang aku tak baca, hahaha
bila bukak inbox dekat fb. ada lagi satu button iaitu 'Other'
dengan tertanya tanya. aku pon bukak. hah kau.
83 inbox tak dibaca. dalam Other tu adalah inbox dari Group aau pages yang aku LIKE.
orang luar yang tak add tapi inbox tapi tak masuk dalam inbox yang biasa tu.

jadi aku terpaksalah baca satu persatu.
balas satu persatu. dari awal tahun lepas iaitu 2011 sampailah dah nak hujung 2012. hahaha
ramai juga yang komen blog aku yang cikai ni.hahaha
ada yang aku print screen ni.

tengok tu, 28 julai tu tau. hahaha.
ramai yang komen pasal cara aku review novel.
kalau korang nak aku review novel . bagi tahulah novel apa.
tapi kalau aku ada duit aku beli. hahaha. kalau tak ada. korang bagi pinjamlah novel tu. pos dekat aku. nanti aku pulang balik. gigih tak aku? hahaha

banyak lagi yang orang komen.
ada jugak esaimen yang aku post dekat blog bermanfaat untuk orang lain.
ni lah kegunaan blog. membantu orang lain.
aku pon kalau buat esaimen banyak tahu dan research dari blog.


'bdy' tu maksidnya budaya ye? bukan body. hahaha.
jadi segala komen dan cadangan boleh lah bagi tahu dekat fb.
terima kasih korang walaupun silent reader.
ada jugak yang tegur dekat U guna trademark aku tu.
malulah aku.
hahaha

ada jugak yang tanya pasal macam mana nak dapatkan CD Siti Nurhaliza.
kalau payah sangat. akak beli dekat iTunes je.
kalau CD yang lama lama tu. akak cari dekat kedai DVD ke VCD ke.
mesti ada.

tapi ada juga yang memaki hamun aku.
hahaha. terima kasih. maksudnya. tak semua orang dekat dunia ni suka dengan kita kan?
kalau orang tegur kita maksudnya dia masih sayang dekat kita.
cewahhh..hahaha.

apa apa pon terus menyokong blog yang sedih ni.
hahaha :)
bye bye :)


1 comment:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.