Thursday, November 8, 2012

Cutenya Ex-Roommate !!!

Salam 1 Aw Aw Aw !
hari ni aku rasa begitu terharu.
sampai terjelopok aku di bawah kerusi yang di alas karpet bangla. lembuuutttt ! hahaha
okey, ceritanya macam ni. esok result exam uitm dah keluar.
masing masing sibuk mintak maap.
actually sempat lagi ke nak mintak maap sekarang ni?
hahaha.
mintak laa maap tu seminggu sebelum ke kan? 

mak aku cakap tadi.
"dah nak buat macam mana lagi kan? esok dah nak keluar. kalau lagi seminggu tu boleh laa nak buat solat hajat, baca yassin ke apa.
kau pon baru bagi tahu mak kan? kalau teruk ye sudah"
WAH ! mak, tak bagi aku kata kata semangat pon untuk terus hidup di muka bumi ini. hahaha

eh, balik semula ke maap maap tu tadi.
tadi ex roommate aku masa sem 3 inbox aku dekat fb.
nak tahu apa yang dia cakap?

hah ! korang boleh baca tak? kalau tak cukup besar ni aku tak tahu lah. hahaha

sweet kan aku punya bekas roommate.
dia ni pelik sikit tapi baik orangnya. hahaha
nak tahu kenapa orang panggil dia kecik? sebab dia pendek. kesian dia. orang selalu ingat dia budak menengah rendah.
hah ! boleh ke dia kata aku cute? muka punya ganas aku ni hah.
aku harap harap dia tak pernah tergoda dengan aku. hahaha

rindu gilaaaa yang insane dekat roommate aku sem 3.
perangai gila gila diaorang tu.
selalu je buat aku ketawa. 
aku memang tak ada kongsi aktiviti ke cerita pasal aku ke tapi diaorang tu selalu buat lawak. hahaha
tiba tiba sebak. hahaha :(

eh ! dah ! layan perasaan macam orang pompuan. tulah orang selalu kata dekat aku.
sempit hati aku dibuatnya tau !

okeylah ! semoga berjaya kepada semua pelajar diploma seluruh uitm semalaysia untuk hasil result semester lepas. pasrah je laa dengan result tu ye?
jangan bunuh diri pulak. kalau sedih sangat, bunuh je cicak yang korang bela dekat rumah tu. ada pahala jugak. hahaha.



No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...