Monday, October 29, 2012

Lagu 'Rasa Sayang' Versi Tamil !!!

Salam 1 Aw Aw Aw !
baiklah hari ni aku nak tunjuk satu video lagu 'Rasa Sayang'
lagu ni kan buat satu nusantara bergaduh.
siapa punya hak lah
sekejap hak Malaysia, sekejap hak Indonesia
kenapa lah benda ni pon nak digaduhkan?
sama sama guna tak boleh ke?
WAH ! emosi pulak aku ni. muahaha

aku bukan apa, aku ni ada darah keturunan jawa dan orang malaysia
jadi tak salah nak mendamaikan.
eh, dulu kan Siti jadi duta damai antara Malaysia dan Indonesia kan?
tapi sekarang ni macam dah tak dengar sangat.
dah habis jadi duta ke?
ke aku yang LAME tak tahu apa apa.
muahahahaha

nah cekitdot lagu Rasa Sayang Hey versi tamil
sedap jugak woo !


best kan?
:)

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...