Yay ! Kembali Lagi !

Salam 1 Letup !
huarghhhh !!! dah lama tak jenguk blog ni
bukan setakat bersarang dah berlumut dah. hahahaha
aku tak tahu kenapa aku malas sangat nak update blog sejak dua menjak ni. hahahaha
perasan tak entri aku sebelum ni pasal kehilangan aku ? kononnya nak buat entri selalu tapi hampeh.
tapi kali ni aku tak tahu apa yang merasuk untuk jenguk balik ke blog ni
rindu nak menaip dekat blog ni

aku jemu laa tengok blog aku ni
rasa macam sarat sangat dengan macam2 benda..
design yang vogue.
aku nak tukar tapi belum ada orang yang nak aku tempah.
tapi aku nak makesure yang blog baru akan di publish masa birthday aku nanti
kiranya macam hadiah untuk aku laa
nanti semnagat iskit nak taip blog usang ni
hahahahaha

aku belum sempat buat entri hari raya lagi kan?
entri puasa je aku buat
ish..entah laa kenapa malas sangat jiwa ni nak update blog
orang lain dah buat entri untuk merdeka, aku baru nak buat entri untuk hari raya. hahahaha
ada aku kisah? 

sekarang ni sibuk siapkan esaimen yang menggunung
bulan hantar hantar dan present.
jadi masa2 stress ni
boleh laa aku update blog aku ni
kepada para stalker, tunggu kehadiran ku !
cewah...ada gaya Azwan Ali tak??...hahahaha



No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.