Review Novel: Bicara Hati | Damya Hanna

Salam 1 Letup !
dah lama tak review novel kan?..hahahaha..yelaa duit pon tarak hado..
semester 5 ni banyak kena pakai duit...
pakai duit gaji pon tak cukup wey...
jadi simpan je laa hasrat nak beli novel..tpi mungkin akan beli lepas raya nanti kot??..hahahahaha..duit masa tu dah banyak jugak...
tapi novel kali ni macam biasa dari Bank Aisyah...
kesian dia...aku ni asyik pinjam novel orang je... =(
tapi nak buat macam mana...
dah dah..persetankan itu semua..hahahaha

novel kali ini adalah novel Bicara Hati..
bohonglaa kalau korang tak pernah dengar kan??..kalau tak pernah baca tu ada aku kisah??..hahahaha
sebab aku pon sebenarnya baru baca..hahahaha
kalau korang nak tahu sinopsis, korang google je laa sendiri..hahaha
terkejut aku yang novel ni dah cetak begitu banyaknya...
kaya penulis ni..hahahaha

ni hah kulit buku tu..



hah.! yang dah baca apa pendapat korang?
ni pendapat aku je ea??..kalau korang tak setuju, korang tak ada hak nak marah2...hahaha
pada aku, aku kurang suka sikit..banyak pon ya jugak..
sebab apa?...sebab banyak sangat unsur unsur SEKS...
memang biasa ada unsur macam ni dalam novel tapi aku rasa tak sesuai, 
sebab yang baca novel ni kebanyakannya dari golongan remaja..
diaorang ni mudah terpengaruh..
aku cakap dengan aisyah, kenapa novel ni banyak scene2 lucah?
dia cakap, laa..jangan laa baca, selak laa muka surat lain..

habis tu kalau asyik skip je, baik tak payah baca..hahahaha..
orang beli novel sebab nak baca dai helai ke helai..
tapi kita lupakan tu sekejap..
jalan cerita pon kurang sedap..
entahlaa...aku pon tak tahu nak cakap mana...
aku cuma pelik kenapa novel ni banyak kali dicetak..
pada aku biasa saja...
tapi keseluruhan cerita okey..tak ada masalah..tetap okey..
aku tetap syorkan korang beli novel ni..
jangan risau penulis..hahahaha
ada beberapa perkara yang korang akan tertanya sendiri..macam ni pon boleh jadi ke??
macam tak logik tapi dalam novel ni semua logik
novel ni memang lain dari yang lain tapi ending tetap yang sama..HAPPY ENDING =)

maafkan saya kalau kata2 saya ada yang menyinggung perasaan orang lain=)
jadi cau cin cau yeo's =)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.