Ujian Persahabatan !!!

Salam 1 letup !
hari ni dah masuk hari ketiga aku kena attack fever..
tadi dah pergi ke klinik uitm...kad kesihatan aku tu dah nak masuk 2 kad..
banyak gila penyakit aku ni..hahahaha
biasa nya aku demam...banyak kali kot aku demam...
ada penyakit kronik ke aku ni??..
tadi doktor tak ada..yang ada farmasi je..hahahaha..
cuma dapat panadol je..hahaha
bayangkan laa dapat panadol je???..tapi bila fikir balik,, bagus jugak laa sebab dapat percuma kan...2 papan..dia kata sakit ke tak sakit habiskan jugak...amboi2...dah jadi rutin pulak aku makan panadol ni..hahahaha


minggu ni macam2 perkara berlaku...
buat aku sangat stress berganda...double stress dari sem2 lepas...
memang kena fokus habis..
masalah sahabat pulak datang berganda - ganda..
pertama: Mas yang tarik diri untuk 2 esaimen group kitaorang...first time aku dengar tu macam dunia berhenti sekejap..hahahaha..sebab dari sem satu semua kerja group kitaorang tak pernah pecah...ada cakap2 belakang yang nak kitaorang pecah dari dulu lagi...akhirnya pecah jugak..puas tak korang???..hahahahaha...
aku ingat baru nak pecah rekod yang kitaorang tak akan pecah sampai sem 6 tapi apakan daya..
dia ditarik oleh group lain...yang katanya aku dah pinggirkan Mas..watapak sikit laa masa aku dengar alasan yang tak munasabah tu...kitaorang memang dah tak rapat dari pertengahan sem 4 tapi tak bermakna kitaorang bermusuh...yelaa..sebab dari sem 1 kot kitaorang rapat..mana tak sedih kan..
yup.!..keputusan di tangan Mas..kitaorang relakan je....sem ni pon ramai tikam belakang aku..tiap sem aku cuba kuatkan diri untuk dugaan PERSAHABATAN ni...tapi banyak kali jugak tersungkur..wah..ayat aku ni jiwang gilerr..hahahaha
p/s buat Mas: Buat kerja elok2 ye =)

kedua: group ETR aku dalam di ambang DARURAT !
sebab seorang classmate aku masuk group ni...dia ni banyak masalah sikit...kitaorang taku sikit markah kitaorang akan jatuh disebabkan dia...
aku harap dia berubah...sebab waktu present nanti lecturer lain yang akan evaluate kitaorang...
aku akan cuba brainwash dia....
aku harap kau berubah cik B ...
may Allah bless you =)


Perangai korang akan menentukan siapa yang suka dengan korang..
pesanan ikhlas ini dibawakan khas dari Liberes dan SimplySiti =)




No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.