Komen Lucah Di Blog Artis !!!

Salam 1 letup !
hari ni aku angin satu badan sikit sebab banyak proposal aku kena tolak dengan lecturer dan dengan kawan - kawan...
aku bertambah geram bila, masing - masing suruh fikir idea tak nak fikir tapi bila aku keluar idea, semua membantah..ada yang tak kena lain lah..idea lapuk laa..idea tak mencabar laa..stress aku..
korang tak nak pulak sumbang idea...sumpah aku nak marah...
tapi bila ingat balik silaturrahim yang aku jaga tu...aku pendam je..tunggu laa sem 6 nanti aku hamburkan segala - galanya...just wait and see guys...nampak tak dendam kesumat aku??..hahahahahaha
aku jahat bergantung pada situasi..tapi ada ketika suka hati aku laa nak marah kan...hahahaha

aku bertambah geram bila ada ke patut orang promote sex dalam comment box aku ni..
lepas tu tak kasi klik pulak tu..
ish2...cuba laaa fikir dulu...
aku tak marah orang nak berniaga tapi biarlah berpada - pada..
cuba tengok gambar ni..


kalau nak letak pon, letak laa dekat blog yang suri rumah...
saya ni masih remaja cik kak..
kepada akak Cik Mui, saya tak marah tapi bergantung ye??
selamat maju jaya kepada sesiapa yang berniaga =)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.