Telefon Jamban...!!!

Salam 1 auw...auw..auw...
lama dah tak update blog ni...
penat laa..masa kerja je..gigih fikir nak update apa..
tapi bila dah nampak depan mata...alahai...malasnya bukan kemain lagi..hahahaha
semua idea pon hilang..hahahaha
mengada betul..
tapi tadi aku baru dapat idea nak update ni..

aku bukan nak update pasal telefon bentuk jamban..hahaha
tapi fon yang aku namakn sebagai fon jamban..hahaha
kawan aku marah..hahaha..
aku bukan berlagak tapi ayat ni terpacul sendiri keluar dari mulut..hahahaha

fon yang aku maksudkan adalah Nokia 100


atas tu bukan tangan aku ea??
aku mak cek google je..hahaha
kebetulan pulak warna fon aku sebijik macam atas tu hah..


hahahaha...sedih kan??
aku bukan nak perlekehkan untuk orang yang pakai ye??..tak ada kena mengena dengan orang lain...
kena mengena dengan aku je..hahaha
fon aku yang touchscreen tu dah rosak..
tak boleh pakai lagi..dah hantar kedai pon tak dapat nak betulkan..ape laaa..

dulu abang aku belikan fon ni dua..satu untuk abah dan satu untuk mak aku..
tapi abah aku tak nak pakai..
jadi sekarang aku guna laaa..

aku sedih sebab tak dapat nak ambil gambar lagi..
kesian muka aku ni..
jarang sudah diambil gambar..hahaha
nak dengar lagu pon tak dapat..
nak mms lagi laa jauh dari panggang..hahahaa

aku sedih..
kepada sesiapa yang ingin membantu boleh mintak aku no akaun bank ea???
dapat Blackberry pon okey jugak...hahahaha..

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.