Macam - Macam Laa ... !!!

Salam 1 auw...auw...auw...
hari ni aku tak dapat update lagi tentang game tu..hari ni ada cerita lagi best..best untuk aku laa..macam2 hal dekat tempat kerja tu...hahaha
aku tahu korang macam bosan nak baca tapi korang kena baca jugak...
tak nak baca pon mengeja pon jadi laa..hahahaha

antaranya hari ni aku dapat gaji...alhamdulillah..gaji pertama untuk pengalaman pertama...oh my sembonia..hahahaha
macam tak percaya..menggigil tangan nak sign resit..dia suruh kira balik..tapi tangan dah terketar ketar tu yang menyebabkan aku malas nak kira..dah betul laa tu..hahahaha
aku nak buat surprise untuk amk dengan abah aku..
gaji bulan 4 cukup untuk aku bayar sewa untuk sepanjang sem 5 nanti..jadi ada baki sikit ni, aku bagi sikit dekat abah dengan mak....sweet tak aku??..hahaha..
ingatkan aku nak bagi hadiah masa hari ibu nanti..
dan bagi apa2 je laa dekat abah aku..duit minyak pon boleh..hahahaha

kedua, telefon aku dah tak ada harapan sembuh...
sampai antara kedai yang terbaik pon tak boleh pulihkan..
hurmmm...macam mana ni...
aku dah laa tak ada duit doeh...hurmmm..adik beradik tak membantu langsung..
jangan kata seringgit,, seposen pon tak bagi...jadi sementara waktu ni aku guna fon biasa je..
harap semua faham..cewah  ! ada gaya macam artis tak??..hahaha

ketiga, tadi kan ada pelanggan tu sanggup datang banyak kali beli barang datang kedai..
nak tahu tak apa???..aku tak tahu laa korang nak percaya atau tak..tu terserah laa ea??
orang tu cakap..suara aku sedap..dia suka dengar aku cakap..
dia kata kalau menyanyi mesti sedap..
jangan kata kembang ontot..
semua tempat kembang...dah macam sotong kembang masak sambal..hahahaha..
tiba - tiba aku jadi sangat dihargai..
terharuuuuu..

jadi, bangga laa dengan keunikan anda sendiri..
tiba2 jadi duta pulak..hahahaha
pesanan khas ni bawa oleh Mi Sedaap dan Sabun basuh DAIA...hahahaha
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.