Friday, May 11, 2012

Kan Dah Kena Balik !!!

Salam 1 auw...auw...auw...
hari aku kembali update hanya untuk uollss..
sibuk berchat dekat fb sampai lupa nak update..hahaha..
mengutuk orang..aku tahu tu dosa..tapi..
kadang - kdang kita tahu tu dosa lagi kita buat...
iman senipis kain nagoya macam ni laa jadinya...hahaha
sempat tak aku promote kedai kain??..komisen mana???..hahahaha

hari ni aku nak tunjuk satu gambar..
sampai guling2 aku ketawa..
masa rahan tu dilarang senyum..
jadi aku gelak2 je laa..hahahaa
bangang jugak arahan nya ek??..hahahahha
bukan tu masalahnya tapi gambar ni...




dah baca??..ketawa tu jangan sampai tertanggal gigi palsu pulak.hahahaha
padan muka..nak kenakan suami tapi si isteri kena balik..
ingat..lelaki ni 9 akal..hahahaha...terbangga pulak..hahahaha

No comments:

Post a Comment

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...