Monday, May 7, 2012

Aaron Aziz Melampau !!!

Salam 1 auw...auw...auw
hari ni aku update kejap..
dah lama aku tak cerita pasal artis kan??
entah laa..tiba2 aku macam malas nak cerita pasal artis2 ni semua..hahahaha
bertaubat??..amboi..memandai je mulut korang ea..
hahaha

hari ni aku nak cerita pasal Aaron Aziz yang melampau..
ni bukan cerita lucah atau kisah2 dia yang hangat sekarang ni tapi tentang benda lain..hahahaha
cemas tak??..hahahha
bukan apa pon..Aaron Aziz menipu aku...
ceit..macam dia kenal aku kan..tengpk gambar bawah ni..



perasan Aaron Aziz betul..hahaha
siap mencemar duli..perdana laa apa laa....
macam rajin sangat je AA tu nak blogwalking...
dia tu sibuk dengan berlakon dia..hahaha
siapa yang menipu aku lagi..
siap..!..
aku terjah korang..hahahaha

melampau tau !..hahahaha

1 comment:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...