Ada Ke Patut???

Salam 1 auw...auw...auw..
semalam tak sempat nak update blog cikai ni..hahahaha
sebelum nak tulis entri..macam2 idea kononnya nak tulis tapi bila dah sign blog..
blurrrrrrrrrrr je semua...hahahaha
tu kadang aku punya isi tak mantap..cewahh..
macam buat karangan SPM...kah3

hari ni tak ada pengalaman menarik masa kerja..
kerja kena marah sikit2 je...hahahaha
tapi semalam ada ..
semalam nadia tak ikut pergi kerja, dia cuti sakit..
jadi malam balik naik bus aku tak dapat agak jarak nak tekan lonceng..sebab selalu ada akak mana ntah atau nadia yang tekan lonceng..
pulak tu semalam nadia atau kakak tu tak datang...
jadi aku agak2 n main tekan je lonceng...
boleh ke driver tu kata "jauh lagi..nak berhenti dekat kedai duku ni ke??"
dan ada pak cik tu nyampuk..mulut pak cik ni memang kecoh...menyampah..tak sedar dengan tua..kalau english nya attention seeker...kurang kasih sayang kot pak cik ni...hahahaha...ataupun kurang belaian di waktu malam??..hahahaha
dan pak cik tu menyampok..."sabar laa kakak...hahahaha"
ada ke patut dia panggil aku kakak??
KAKAK wey..tua sangat aku ni??..hahahaha
panggil laa adik manis ke??...hahahaha
nasib bus tu gelap..
masing2 buat tak layan je...yelaaa,, orang dah penat..
pikir diri sendiri je..hahhahaha

lepas tu malam ni pak cik ni bual dengan driver bus..
dia cakap " bini aku tanya kenapa balik lambat??..tak balik ke??..aku cakap pergi rumah kawan..dia cakap pergi rumah janda mana..hahahaha...aku cakap balik..a'ah, tengah otw pergi ke KL ni"
driver bus ni pulak melayan...aish..aku rasa nak muntah je..
tapi masalhnya bas mara liner mana boleh bukak tingkap..hahahaha
geli aku dengar...
perlu ke kau cerita tu semua??..
fikir laa sebelum bercakap ye ABANG !!!
*mata ke atas tangan garuk ketiak*
hahahahha

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.