Monday, March 26, 2012

Zaman Sekolah Yang Buat Tersenyum...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
hari ni aku jumpa satu video dekat you tube..
My Generasi...dulu perkataan ni pernah trending dekat twitter..
eh...mcm mana aku tahu??..orang cerita laa...hahaha
jadi video ni mengingatkan aku masa zaman sekolah dulu...
sebelum malaysia maju...hahaha
jom tengok..


dah tengok??
budak2 zaman sekarang tak merasa aku rasa laa..
sekarang penuh dengan gadget je..
facebook 24 jam...hahahaha

teringin pulak nak mengenang masa ni..
sebenarnya banyak lagi..
tapi dalam video tu pon dah cukup untuk korang tengok aku rasa =)

1 comment:

PREVIOUS POST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...