Video Clip Sesaat Kau Datang - Ramlah Ram Berunsur Kristian???



Salam 1 auw...auw...auw..
hafiz jauhari kembali lagi..*sambil menari zapin...ewahh..!..hahaha*
hari ni aku nak komen tentang video klip Ramlah Ram...
aku baru tengok semalam..hahaha
agak loser ye aku dekat situ...kah3
nak tengok masa dekat U cuma guna berukband je..
semalam aku lepaskan gian tengok semua yang ada dekat You Tube..
lepas update ni sambung tengok You Tube..sampai 3 pagi semalam wey..
tak pasal2 kena ceramah dengan abah sebab tak tidur lagi...hahaha

korang mesti dah tengok kan video tu ??
kalau belum tengok belum dulu..


dah tengok..??
ramai yang bagi komen dekat video ni tau..
aku cuma sampaikan je..

ada yang kata macam ada ala2 perkahwinan kristian sikit..
betul laa tu..
aku pon terperasan jugak...
dengan tiang2 tu..
buat dekat taman..
lari lepas sah dikahwini...*ayat karangan SPM..kah3*
aku rasa video tu boleh kemas lagi ..
boleh buat jalan cerita lain sikit kot..
macam klise je..aku macam pernah nampak video clip ni...tapi zaman aku muda2 dulu laa...kah3

dari segi pakaian pelakon dalam tu boleh tahan..
ramai komen negatif..
sebab pakain nye boleh dikatakan vogue untuk aku.hahaha..
YASALMA punya pakaian..patut r..
aku kenal YASALMA ni lepas terjah blog Annas Easkey...sebab baju photoshoot dia sangat laa VAVAVOOMMM...aku tak tipu...baju YASALMA ni sangat unik sikit....boleh siap dalam beberapa hari je dan sangat cantik...kiranya inovasi laa ni...

dan kalau pandang..banyak blogger yang berlakon dalam ni..
sangat kelakar..hahaha
sebab macam kekok..
tapi sekali pandang jugak video ni macam promote pakain YASALMA jugak..hahaha

pada aku video ni jusat nice..
kalau nak fikir banyak sangat yang tak kena memang banyak tapi..
kita nak enjoy lagunya kan??
=)

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.