Nama anak LAMPU???




Salam 1 auw...auw...auw...
selamat pagi Malaysia dan dunia yang seksi...
pokok dah banyak tebang jadi makin seksi laa bumi kita ni..kah3
aku dah semakin stress sebenarnya ni..kah3
patut jumpa madam pagi ni..
tapi madam ada meeting pulak..
so, jumpa pukul 2...
pukul berapa laa aku nak sampai rumah ni wey..!!!

ni kalau madam baca mampus aku kena potong markah...soryy chocolate strawberry...hehehehe

jadi pagi2 ni nak hilangkan stress, aku hapdate blog dulu..
aku ni suka cuba apps dekat fb bukan cuba ass ye??..kah3..
tapi yang berkaitan nama dengan tarikh lahir laa..
selalu kena marah dengan roommate aku ni hah....
tapi ada aku kisah..

hari tu kan aku ada cuba nama dekat fb..
nak tahu tak apa maksudnya??
taraaaaaa


nampak tak nama aku membawa kepada sinaran??
wah....rasa macam nak nyanyi lagu Sheila Majid pulak sambil goyang bontot...ewahhh!!
macam lagu dangdut plak...kah3

tak payah letak NUR dekat nama aku pon dah tahu nama ku ni membawa maksud cahaya..
tapi sebelum ni aku try lebih kurang sama tapi maksud nya lain..
sesuka hati je letak macam2 maksud nama aku..
aku tampo jugak admin benda ni semua...
hahahahahaha...*gaya sinchan ketawa*

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.