Kacau Bilau ...!!!

Salam 1 auw...auw...auw..
ermmm...nak pantun sikit laaa...
Sebelum minit adalah saat..
selamat Hari Jumaat ...!!!
walaupun pantun aku tak seceria pagi ni tapi aku tetap gagahkan update entri...hahahaha
bukan ape sangat pon..cerita serangkap pon publish je laa..
ye dok??...hahahahaha

esok last payperrrrrr *gaya lawak ke der jozan*...hahahaha
word ni dah menular dah dekat universiti...
banyak betul update perkataan tu...aku stress..hahaha
ramai yang dah balik rumah sambil mengangkang tengok tv...
aku??...masih mengangkang buat entri merepek..hahahaha
bukan nak study ke ape...

eh..esok aku cadang nak balik rumah tercinta..nampak tak gaya macam sebeluan tak balik??..hahahaha..padahal balik Melaka hari rabu...sekarang hari jumaat...baru berapa hari kan??
aku ingat nak balik esok petang laa...lepas last payyperrrrrrrr terus balik...sedih nye...entah laaa..tiba2 sebak..*gelabah cari tisu..hahaha*

jadi waktu sekrang ni aku nak kemas barang dulu jap kot..
sekejap ke??..banyak gila kot..hahaha
tak apa...makan sikit2 nanti jadi gemuk jugak...hahahaha...peribahasa baru..adik2 semua boleh letak dalam karangan SPM mulai tahun ni ye??..hahahah *gaya orang 20 tahun yang tak cukup umur lagi bercakap..haha*

lepas solat jumaat baru nak study...*baik tak aku pergi solat jumaat..???..boleh jadi calon tak??..hahaha*
hah..!!..lagi satu..doakan aku untuk last payperrrrrr aku esok tau??
payperrrrrrrrr Journalism...
okey laa..sampai di sini sahaja rancangan kita pada hari ni..jumpa lagi ye semua...jual sayor !!! *alaaa perkataan dalam bahasa korea tu...aku malas nak google translate..hahaha.*

No comments:

Blog Copyright : Hafiz Jauhari. Blog Design by Sabrina Tajudin. Powered by Blogger.